مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-10اجتماعي

فارس من| وضعیت فاضلاب بردخون در دست بررسی قرار گرفت


بیشتر اهالی شهر و روستاهای بردخون در زمینه سامان دهی فاضلاب ها و پساب ها اقدام مناسبی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، برخی از مردم در شهر و روستاهای بردخون با ثبت سوژه ای با عنوان به اوضاع فاضلاب شهر بردخون رسیدگی کنید در بخش فارس من از عوارض فاضلاب کوچه ها و معابر شهری و روستایی گلایه دارند و خواستار توجه مردم و رسیدگی متولیان امر به این موضوع مهم هستند که در این گزارش تلاش شده راه ها و زمینه های رفع مشکل بررسی و موشکافی شود.

فاضلاب شامل  آبی است که پس از استفاده، آلوده شده و دیگر قابل استفاده نیست و کیفیت اولیه را ندارد و دارای ناخالصی و آلودگی هایی زیانبار  است که به موجودات زنده بویژه انسان ضرر می رساند.

انواع فاضلاب عبارت است از بهداشتی، خانگی، صنعتی، کشاورزی و سطحی است که در این مطلب بیشتر با فاضلاب خانگی کار داریم و شامل پساب های بهداشتی خانه ها، مغازه ها، فروشگاه ها و .

است.

این مواد برای موجودات زنده و محیط زیست خطرناک است که ضرورت دارد آلودگی فاضلاب رفع شود تا برای محیط زیست و سلامت موجودات زنده خطری نداشته باشد که در این زمینه لازم است اقدام به پاکسازی و تصفیه فاضلاب کرد.

رهاسازی فاضلاب در محیط زیست رهاسازی فاضلاب در محیط زیست فقط خطرات ناشی از آن را برای مدتی کوتاه از انسان دور می کند و در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وضعیت فاضلاب بردخون در دست بررسی قرار گرفت

فارس من| وضعیت فاضلاب بردخون در دست بررسی قرار گرفت